Mamma till 4 underbara barn<3

lördag 11 augusti 2012

FREDAG!!!

Idag har vi haft det mys med Elin och barnen och maja=)
De kom hem till oss sen åkte vi in till stan och åt kebab, de andra stackarna som va där gick miste om sin matro när vi kom hela ligan=)
Sen va vi på fotbollen i hoby, mellan hoby- backaryd. Gick väl sådär. Först öste regnet ner och mitt tålamod hade tagit slut för länge sen, men sen kom solen=)

Kan säga att jag tycker inte det är jobbigt att ha tre barn fast igår kände jag helt annorlunda!!! FY FAN. Men va nog mycke att jag inte hade humöret med mig, för jag har nog ganska enkla barn ändå=)

Det va väldigt skönt sen när jag fått alla barnen i säng kan jag medela=) Längtar lite tills Erik kommer hem igen så man kan få lite avlastning!!



Denna ungen kan få en att få psykbryt, men tusan va söt hon är<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar