Mamma till 4 underbara barn<3

torsdag 26 september 2013

Underbar dag, underbar kväll <3

I eftermiddag har jag Vatt lite barnvakt åt söta Alice. Sen kom hennes underbara mamma och det va kaffe och skitsnack:-) Lovely som Susanne skulle sagt:-) självklart fick det bli lite middag tillsamman med!!!
Tog underbara kort på våra barn!!!

Senare va det dax för tjejkväll hemma hos Elin.  Sandra, Frida, Elin och jag.  De andra tog lite vin men en annan fick köra ikväll.  Ska planera det lite bättre tills nästa gång:-) men det va underbart och välbehövligt!!! Så skönt att bara sitta och snacka och va utan att nån avbryter, ja förutom Elin,Frida och Sandra :-)
Självklart va jag tvungen att ta en liten bild på pojken i mitt liv när jag kom hem!!

Och ni som undrar varför alla bilder kommer sist så är det för att jag inte vet hur man gör på annat sett från mobilen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar